آموزش تکنیک های عکاسی عروسی با KelbyTraining – Wedding Photography Rapid-Fire Tips and Tricks
نوشته شده توسط : محمد

David Ziser با یک فصل آموزشی کاملا جدید که یادگیری آن بسیار سریع می باشد در این ویدیو حضور دارد. این شخص به شما تجربه ی ۲۵ ساله ی خود در زمینه ی تکنیک های عکاسی و فیلمبرداری در مجالس عروسی را در اختیار شما قرار می دهد. در آخر این مجموعه آموزشی شما با مجموعه ای از تکنیک های فوق حرفه ای در مورد عکاسی و فیلمبرداری عروسی ، می توانید به کار خود بپردازید و درآمد خود را به دلیل حرفه ای بودن بیش از حد خود ، افزایش دهید. این مجموعه شامل مباحث مختلفی می شود از جمله عکاسی در محیط های بسته طبیعی ، ایجاد و خلق عکس ، عکس از زاویه سر و شانه ها ، عکس برداری در نور مستقیم خورشید به طور روشن و واضح ، انتخاب مکان مناسب ، عکس برداری از فاصله کانونی طولانی تر و … . شما از هم اکنون می توانید این ویدیو آموزشی بی نظیر را به صورت رایگان و با لینک مستقیم دریافت نمایید.

 

caution آموزش تکنیک های عکاسی عروسی با KelbyTraining   Wedding Photography Rapid Fire Tips and Tricks توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

دانلود پارت ۱:             Rapidshare    Mediafire    Direct Link

دانلود پارت ۲:             Rapidshare    Mediafire    Direct Link

دانلود پارت ۳:             Rapidshare    Mediafire    Direct Link

دانلود پارت ۴:             Rapidshare    Mediafire    Direct Link

پسورد: www.downadloha.com




:: موضوعات مرتبط: تصویری , آموزشی , مالتی مدیا , ,
:: برچسب‌ها: دانلود KelbyTraining - Wedding Photography Rapid-Fire Tips and Tricks , دانلود آموزش فیلمبرداری مجالس , دانلود از مدیافایر Wedding Photography Rapid-Fire Tips and Tricks , دانلود با لینک مستقیم Wedding Photography Rapid-Fire Tips and Tricks , دانلود رایگان KelbyTraining - Wedding Photography Rapid-Fire Tips and Tricks , دانلود رایگان آموزش عکاسی در مجالس عروسی , دانلود رایگان و مستقیم Wedding Photography Rapid-Fire Tips and Tricks دانلود ویدیو آموزش عکاسی عروسی , دانلود رایگان ویدیو آموزش فیلمبرداری عروسی , دانلود مستقیم و رایگان آموزش عکاسی عروسی , دانلود نکات عکس برداری حرفه ای در عروسی ,
:: بازدید از این مطلب : 246
|
امتیاز مطلب : 27
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: